"Школа паркування" - це не зовсім звичайний і, таким чином, високоефективний симулятор паркування - тренер, що передбачає моделювання обмеженого простору маневруванням.
Програма, в першу чергу, спрямована на любителів-водіїв, які ще не звикли до розуміння всіх точних тонкощів маневрування. Це буде мати максимальну користь для них, оскільки це не тільки дозволяє навчитися правильно паркувати, але і допомагає освоювати свій автомобіль у повній мірі.
Наріжним каменем тренажера "School Parking School" є не сам рух, а його траєкторія. Фактично, будучи траєкторічним редактором, симулятор надає користувачеві можливість продумано створювати траєкторію, а потім аналізувати аналогічну. Тут ви не знайдете такі кнопки, як прискорювач та гальмо. Замість цих загальнодоступних кнопок миттєвий обчислення траєкторії відбувається при повороті колеса або зміни напрямку, що відображає оновлену траєкторію. Таким чином, поки двигун не рухається, користувач може аналізувати майбутнє положення транспортного засобу під час його руху та його залежність від обсягу повороту колеса. Це суттєво підвищує ефективність побудови та обробки статистичних даних, необхідних для розробки необхідних навичок.
Власне, цей нестандартний підхід справді є головною перевагою програми.
Після того, як трохи часу буде витрачено на те, щоб пристосуватися до елементів керування, ви будете мати в своєму розпорядженні надзвичайно потужний освітній інструмент.
Основні вправи доступні для тренувань у тестовому полі, такі як паралельне паркування, зворотний в автостоянку, обмежений простір, зміна і т. Д .; в той час як користувачі можуть також завантажувати свої власні діаграми для тренувань, в тому числі рукописні, таким чином, дозволяючи їм вирішувати найбільш складні завдання.
На офіційній веб-сторінці http://brainstation.ru/parkingschool/ заявки можна знайти корисну додаткову інформацію, таку як тренувальні діаграми для паралельної парковки та зворотного зв'язку в автостоянку, а також діаграми рішень типових проблем з паркуванням. Отже, метою цього симулятора можна підкреслити, як анімувати нудні діаграми та посилювати їхній освітній ефект.